De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Quantum 360P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

bytek 10-06-2023

Comfortabel en veelzijdig

Geschreven voor: JBL Quantum 360P

De JBL Quantum 360P Console Wireless-headset overtrof mijn verwachtingen. In het begin was ik sceptisch omdat het grotendeels van hard plastic leek te zijn gemaakt, maar na een tijdje gebruik merkte ik dat het zeer comfortabel was om te dragen en geen ongemak veroorzaakte, zelfs niet na langdurig gebruik. De draadloze vrijheid die de headset biedt, is verbluffend en dankzij de lange batterijduur kan ik hem urenlang gebruiken zonder op te laden. Het was gemakkelijk om verbinding te maken met mijn PlayStation 5, Xbox, pc of Mac met behulp van de meegeleverde dongle en het is ook compatibel met mijn mobiele telefoon en tablet via Bluetooth. Met de schakelaar op de headset kan ik eenvoudig schakelen tussen de dongle en Bluetooth-verbindingen en telefoontjes beantwoorden zonder de headset af te zetten. De afneembare microfoon is een geweldige functie en het microfoonvolume en de knop voor dempen kunnen eenvoudig worden bediend met de knoppen op de headset. Het geluid is een beetje zwaar op de bas, wat goed is voor gamen, maar niet zo helder voor muziek en echte stemmen. Mijn enige klacht is dat er te veel bas is en dat de instructies en website niet duidelijk zijn over de echte functionaliteit. Kortom, de JBL 360P Wireless Headset scoort goed op het gebied van kwaliteit, functies en prijs. Het is een stereohoofdtelefoon en het is onduidelijk of deze Sony Playstation 3D-audio ondersteunt, wat vreemd is voor een Playstation-specifiek apparaat. Er zijn veel meer premium gaming-headsets op de markt, maar de 360P is een gemakkelijke aanbeveling voor de meeste PS5-bezitters die een hoogwaardige, gebruiksvriendelijke headset willen

Pluspunten

• comfortabel
  • draadloze
  • batterijduur

Loreley 24-05-2023

Gaming aanrader

Geschreven voor: JBL Quantum 360P

Deze headset is zeer geschikt voor gaming. Ik hou van het ontwerp en hoe goed het eruit ziet.
Ik vind het geweldig dat het een aparte microfoon heeft, die kan of hoef niet worden gebruikt, afhankelijk van onze behoeften. Het is ook geweldig om allerlei soorten games te spelen op PlayStation, Nintendo Switch, maar ook op pc en Mac. Ik ben blij dat we het overal kunnen gebruiken. Het model is erg licht en drukt niet veel op de oren, zodat het hoofd en de oren niet moe worden en geen pijn doen na het dragen. Wat ik hier wel mis is de functie van noise cancelling, deze zou wel handig zijn. De batterijduur is lang en ik hoef ze niet de hele dag op te laden. Het enige minpuntje is dat als je gewoon naar muziek van spotify of youtube wilt luisteren, het beter is met een andere koptelefoon, deze werken beter met gamegeluiden.

Pluspunten

• werkt goed
  • geschikt voor verschillende gaming platforms
  • zit lekker

Minpunten

• andere muziek is beter met een andere koptelefoon

Wammiee 24-05-2023

Lichtgewicht en degelijke headset!

Geschreven voor: JBL Quantum 360P

Hele fijne lichtgewicht headset!
Ik heb deze nu een aantal weken in huis, en tot nu toe heb ik nog geen enkel probleem gevonden.
De geluidskwaliteit is goed voor de prijsklasse, het gewicht is laag wat het draagcomfort enorm helpt en ook kan deze direct op apparaten aangesloten worden zonder problemen/software nodig te hebben!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Zit lekker
  • Prima geluidskwaliteit
  • Werkt direct zonder gedoe

kjettil 24-05-2023

perfecte kwaliteit/prijs verhouding

Geschreven voor: JBL Quantum 360P

Ik gebruik de headset nu een paar weken. Verpakking ziet er erg goed uit en is netjes. Eerste indruk van de koptelefoon is dat hij wat goedkoop aanvoelt omdat het erg licht is en van plastic is. Ben nu wel van mening veranderd, omdat hij erg stabiel op je hoofd zit en de overear goed aansluit zodat je lang kan gamen zonder last te krijgen van je oren. Het geluid is van goede kwaliteit, waardoor de headset goed geschrikt is voor bijvoorbeeld schietspellen. Aan de zijkant van de koptelfoon kan je gemakkelijk met behulp van knoppen je volume veranderen en jezelf muten. Heb tot nu toe een minpunt gevonden en dat is dat de ruisonderdrukking wat minder is, maar daarvoor is wel een windkap/schuimpje meegeleverd die je over de microfoon kan doen. Overall vind ik de headset erg goed en is de 100 euro het zeker waard.

Pluspunten

• duidelijk geluid
  • zit lekker
  • volume gemakkelijk aan te passen op headset zelf

Minpunten

• achtergrondruis